Kodeks postępowania definiuje nasze etyczne i moralne podejście. Kodeks składa się z siedmiu zasad, które są drogowskazem dla każdego pracownika i gwarantują, że gdziekolwiek prowadzimy naszą działalność, działamy zawsze w zgodzie z prawem i innymi regulacjami.
Nasz Zarząd jest w pełni zaangażowany we wdrażanie najlepszych praktyk biznesowych i ładu korporacyjnego.
Wszelkie pytania bądź wątpliwości można zgłaszać do Zespołu Compliance pod adresem e-mail compliance@intersnackgroup.com.
Zasady Kodeksu postępowania
Zgłaszanie naruszeń
Każdy, kto zauważy naruszenie prawa, zasad firmy lub Kodeksu Postępowania, ma prawo zgłosić naruszenie (imiennie lub anonimowo) korzystając z systemu dla sygnalistów (zwanym również systemu zgłaszania naruszeń). System jest dostępny zarówno dla pracowników Intersnack jak i osób trzecich: klientów, dostawców, partnerów biznesowych, lub ich kontrahentów.
System zgłaszania naruszeń Intersnack znajduje się na zewnętrznej zabezpieczonej stronie, do której której dostęp możliwy jest pod linkiem www.bkms-system.com/intersnackgroup/. System jest certyfikowany, połączenie zabezpieczone, a zawartość szyfrowana. System jest dostępny w różnych językach. Więcej informacji można znaleźć klikjąc w link.
Alternatywnie, naruszenia mogą być składane:
Wszystkie zgłoszenia - za pomocą strony, mailowe lub listowne - będą przekazywane do zespołu Group Compliance Intersnack Group GmbH & Co. KG. Jeżeli w zgłoszeniu naruszenia wskazano sposób kontaktu, w przeciągu 7 dni od dostarczenia zostanie potwierdzona dostawa. Jeżeli będzie to konieczne, Zespół Group Compliance poprosi o dodatkowe informacje, prześle informacje zwrotne o wyniku zbdzania naruszenia najszybciej jak to możliwe, nie dłużej niż w ciągu 3 miesięcy od zgłoszenia.
Zespół Group Compliance może włączyć członków innych działów z lub spoza Intersnack Group, zgodnie z prawem. Wszystkie zgłoszenia, niezależnie czy poprzez stronę, mailowo lub listownie, będą traktowane poufnie, w najwyższym możliwym stopniu, a sygnaliści będą otoczeni ochroną.