Intersnack Poland Sp. z o.o.

Poznaj

nasze marki

silne i kultowe, chętnie wybierane przez Polaków

Pod silnymi i kultowymi markami Felix i Przysnacki oferujemy szerokie portfolio ulubionych przez Polaków słonych przekąsek: orzeszków ziemnych, orzechów szlachetnych i mieszanek orzechowych, chrupek, prażynek i chipsów, oraz popcornu.

Poznaj nasze marki

Pierwsza puszka orzeszków Felix pojawiła się na polskich półkach w 1991 roku. Rok później rozpoczęła się produkcja orzeszków Felix w Słomnikach. Od tamtej pory, niebieska puszka Felix stała się symbolem wysokiej jakości, a marka Felix ekspertem i liderem rynkowym w orzeszkach ziemnych* i orzechach przekąskowych**.

W międzyczasie marka Felix świętowała wiele sukcesów - kilkakrotnie otrzymała tytuł Superbrands, a także zdobyła nagrodę za najlepsze hasło reklamowe, "Matka Natura, Ojciec Felix", które jest używane do dziś.
 

Przysnacki Logo

Krótko po wprowadzeniu na rynek, w marcu 2011 roku, marka Przysnacki zdobyła pozycję marki numer 2 w kategorii chrupek i prażynek, i marki nr 1 w tej kategorii w kanale hipermarketów. Zbudowana na wartościach natutalności i Polskości, marka Przysnacki jest obecnie liderem kategorii chrupek i prażynek*** i marką numer 4. na rynku słonych przekąsek**** pod kątem wartości.

 

* Intersnack sourced from NielsenIQ, Retail Audit, Total Poland (Food), Value Sales & Value % Share of Felix brand in segment NUTS in cumulated period: Week1 2023-Week52 2023 in the category: Total Salty Snacks (Client’s Own Classification) Copyright © 2024, NielsenIQ)

*** (Intersnack sourced from NielsenIQ, Brand Przysnacki is on first position among brands in Extruders&Pellets segment in terms of Value Sales & Share, Retail Audit, Total Poland (Food), Value Sales & Value % Share in cumulated period: Week14 2023-Week13 2024 in the category: Total Salty Snacks segment: Extruders&Pellets (Client’s Own Classification) Copyright © 2024, NielsenIQ).

**** Intersnack sourced from NielsenIQ, Brand Przysnacki is on fourth position (excluding private labels) among brands in whole Salty Snacks category in terms of Value Sales, Retail Audit, Total Poland (Food), Value Sales in cumulated period: Week14 2023-Week13 2024 in the category: Total Salty Snacks (Client’s Own Classification) Copyright © 2024, NielsenIQ)