Z pasji do pysznych słonych przekąsek tworzymy
chwile chrupiącej przyjemność
Kilka informacji o
Intersnack Poland
Jesteśmy dumni z bycia częścią Intersnack Group, lidera rynku słonych przekąsek. Początki naszej działalności w Polsce sięgają 1991 roku, kiedy to w Słomnikach pod Krakowem, wyprodukowano pierwsze puszki orzeszków solonych Felix.
Dziś jesteśmy obecni na rynku polskim z dwoma markami - marką Felix, liderem rynkowym w kategorii orzechów, oraz marką Przysnacki w kategoriach chrupek, prażynek i chipsów.
Na nasz sukces w Polsce pracuje prawie 1 200 osób zatrudnionych w jednej z trzech naszych fabryk lub w biurze głównym.
Siedziba Zarządu Intersnack Poland, Administracja firmy:
ul. Promienistych 1, 31-481 Kraków, Polska
Zakład produkcyjny w Słomnikach:
Niedźwiedź 64, 32-090 Słomniki
Zakład produkcyjny w Nysie:
ul. Jagiellońska 22, 48-303 Nysa
Zakład produkcyjny w Radomiu:
ul. Samorządowa 12, 26-600 Radom
Fakty i liczby
* Źródło: Intersnack za NielsenIQ, marki: Felix i Przysnacki w sumie osiągnęły udziały wartościowe równe 11,1%, wśród marek z wyłączeniem Marek Własnych, Pandel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Udziały wartościowe, w okresie skumulowanym w1-w52 2022, w kategorii: Total Salty Snacks z wyłączeniem Marek własnych (Klasyfikacja własna klienta), Copyright © 2023 NielsenIQ.
Początki Intersnack Group sięgają lat 60.; w 1968 roku w Niemczech wyprodukowano pierwsze opakowanie chipsów pod marką Chio. Od tamtych lat, w skutek wzrostu i rozwoju staliśmy się liderem rynku w słonych przekąskach obecnym w ponad 30. krajach Europy, Australii, Nowej Zelandii i nie tylko.
Naszą pasją jest wzbogacanie życia ludzi oferując im najlepszy wybór pysznych słonych przekąsek. Codziennie, ponad 15 milionów konsumentów na całym świecie delektuje się naszymi produktami.
Intersnack ma w swoim portfolio wiele lokalnych i międzynarodowych marek słonych przekąsek. Nasze najbardziej znane marki to funny-frisch, Chio, Estrella, POM-BÄR, McCoy´s, ültje, Felix, Przysnacki i Tayto. W swoim portfolio Intersnack oferuje szeroki wybór słonych przekąsek, takich jak chipsy ziemniaczane, orzechy i orzeszki, produkty wypiekane, chrupki, prażynki i popcorn.
Dzięki prywatnym właścicielom, Intersnack może rozwijać biznes długofalowo. Źródło siły Intersnack leży w mieszance lokalnej wiedzy i międzynarodowego know-how; nasi ludzie i praca zespołowa oraz duch przedsiębiorczości i dążenie do doskonałości towarzyszą nam we wszystkim, co robimy.
Nasza
kultura organizacyjna
Intersnack Group jest aktywna na wielu rynkach, gdzie ma zróżnicowaną społeczność pracowników. Wszyscy jednak dzielimy tę samą inkluzywną kulturę, wspartą pracą zespołową i motywowaną doskonałością.
I wszyscy zwracamy uwagę, jaki wpływ mają nasze działania - na naszych pracowników, nasz biznes i naszą planetę.
Globalna struktura
Intersnack Group posiada 42 zakłady produkcyjne na świecie:
31 w Europie, 3 w Australii, 3 w Nowej Zelandii, 2 w Indiach i 3 w Wietnamie.