Intersnack Poland Sp. z o.o.

15. września 2022

Superbrands 2022

dla marek Felix i Przysnacki

W ramach tegorocznej edycji badania Superbrands marki słonych przekąsek Felix i Przysnacki należące do Intersnack Poland otrzymały tytuł Superbrands 2022.

To pierwsze tego typu wyróżnienia dla marki Przysnacki, która na rynku jest od 2011 roku. Marka Felix natomiast otrzymała już kilkukrotnie tytuł Superbrands w przeszłości. Badanie Superbrands jest przeprowadzane co dwa lata i ma na celu ocenę siły i wizerunku marek w Polsce. W tegorocznej edycji przebadana ponad 2 500 marek, by wyłonić te które mogą się poszczycić najwyższą reputacją w swojej kategorii.

Więcej o Superbrands:
Superbrands już od ponad 25 lat nagradza najlepsze marki na całym świecie. To niezależna organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację case studies marek, które dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom — osiągnęły rynkowy sukces. Powołana do życia w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Niezwykle dynamiczny rozwój Superbrands sprawił, że obecnie organizacja działa w blisko 90 krajach, a sam tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawalnym na całym świecie. Główną ideą przyświecającą organizacji od początku jej istnienia jest wyróżnienie grona marek, które najlepiej zaspokajają oczekiwania rynkowe konsumentów.