Intersnack Poland Sp. z o.o.

8. listopada 2022

Brąz Effie

dla marki Przysnacki

Po raz pierwszy marka Przysnacki została nagrodzona Effie. Brązowa statuetka została przyznana marce w kategorii Launch/Relaunch za relaunch marki w 2021 roku pod hasłem Sielskie wytchnienie w mieście

Relaunch marki obejmował redesign całej identyfikacji wizualnej marki oraz jej opakowań, nową komunikację reklamową prowadzoną w 2021 roku w telewizji oraz digitalu. Redesign jest autorstwa agencji Hi Brands, a kampania reklamowa agencji reklamowej PZL, media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Zenith Polska, a za działania digital odpowiada agencja GoldenSubmarine.

 

Więcej o Effie

Nagroda Effie to konkurs marketingowy, w którym ngradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Zgłoszone działania są oceniane przez jury, w skład którego wchodzą prakytycy, eksperci i autorytety w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej i marketingu: przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, agencji interactive, agencji mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależn i eksperci. 
Więcej o konkursie można przeczytać na stronie www.awards.effie.pl.