Intersnack Poland Sp. z o.o.

Odpowiedzialność wobec

Konsumentów

W Intersnack chcemy dostarczać produkty o doskonałym smaku, które wspierają bardziej zrównoważony styl życia.

A woman in the foreground is at the grill, laughing with a woman and a man holding snacks. In the background is a forest or campsite.

Nieustannie wprowadzamy innowacje i opracowujemy nowe linie produktowe.

Pragniemy przekazywać konsumentom innowacje, które są jazne, otwarte i przejrzyste, tak, by pomóc im w podejmowaniu świadomych decyzji na temat przekąsek.

Oferujemy produkty, którymi można się cieszyć w zbilanzowanej diecie i które odpowiadają wymogom zrównoważonego rozwoju oraz zmieniajcym się preferencjom konsumenckim. Dotyczy to każdego aspektu - począwszy od oferowania konsumentom zdrowszych i bardziej zrównoważonych wyborów, aż do lepszych opakowań.

Kluczowe działania

Przeformułowaliśmy wiele naszych produktów i zwiększyliśmy udział produktów o lepszym profilu odżywczym, czyli z mniejszą zawartością tłuszczu, soli i niepotrzebnych dodatków lub alergenów – a wszystko to przy zachowaniu tego samego świetnego smaku. Co więcej, po dwóch dekadach nieustannych innowacji 75% produktów w naszym portfolio szczyci się dzisiaj wykorzystaniem wyłącznie naturalnych smaków.

W latach 2019-2020 wprowadziliśmy w Europie całą gamę pysznych chipsów z soczewicy i cieciorki. Jednocześnie rozbudowaliśmy naszą linię produkcyjną niesolonych i niesmażonych orzeszków i mieszanek orzechów. Z równie innowacyjnym zapałem podchodzimy do procesów produkcyjnych - na przykład do produkcji prażonych przekąsek ziemniaczanych, bez użycia oleju do smażenia.

Kluczowe osiągnięcia Intersnack Poland w zakresie naszych produktów

100%

naszych produktów*

nie ma dodanych wzmacniaczy smaku ani sztucznych barwników

96%

naszych produktów*

nie zawiera oleju palmowego

89%

naszych produktów*

nie ma dodanych nienaturalnych aromatów

* jako nasze produkty należy rozumieć sumę obrotu generowanę przez produkty pod markami Felix i Przysnacki.

Odpowiedzialny marketing: Intersnack jest sygnatariuszem

EU Pledge

Grupa Intersnack jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Przekąsek (ESA) I sygnatariuszem Deklaracji EU Pledge.

Deklaracja EU Pledge jest dobrowolną inicjatywą wiodących firm producentów żywności i napojów, mającą na celu zmianę sposobu reklamy kierowanej do dzieci poniżej 13 roku życia. Jest reakcją liderów branży na prośby kierowane do nich przez instytucje UE by wykorzystywać komunikację handlową do wspierania rodziców w dokonywaniu właściwych wyborów diety żywieniowej i stylu życia dla ich dzieci.

Zgodnie z naszymi zasadami odpowiedzialnego marketingu kierowanego do dzieci Grupa Intersnack przyłączyła się do ostatniego rozszerzenia Deklaracji EU Pledge w 2022, by w ogóle nie reklamować dla dzieci produktów na bazie ziemniaków. 

Jeśli znajdziesz jakikolwiek komunikat, który potencjalnie narusza Deklarację EU Pledge i chcesz wnieść skargę, proszę kliknąć tutaj.

EU Pledge Logo

Najwyższe standardy jakości

Troszczymy się o naszych konsumentów, a bezpieczeństwo produktów jest absolutnie nadrzędne we wszystkim, co robimy. Przez rygorystycznie przestrzeganie standardów bezpieczeństwa, a także wdrażanie w miejscu produkcji, bezbłędnie działających systemów jakości, utrzymujemy najwyższą jakość procesów produkcyjnych. Stosując klarowne i proste oznakowanie produktów spełniamy wymagania klientów odnośnie większej przejrzystości dotyczącej użytych składników.

Illustration Quality Check

Obniżając zawartość soli

Nieustannie pracujemy nad obniżaniem zawartości soli w wielu naszych produktach. Uwzględniamy oczywiście przy tym, jak poziom zawartości soli wpływa na smak produktu, jego strukturę i teksturę. 

Tworzenie innowacyjnych produktów

Jedna z pierwszych receptur na masło orzechowe, która nie zawiera oleju palmowego ani utwardzanych olejów i tłuszczów. Masło to wyprodukowano w 95% z orzeszków ziemnych, bez dodatku cukru, z niską zawartością soli i wysoką zawartością błonnika (zawiera ono też łupiny orzechów).