Komunikacja z klientami

Działamy odpowiedzialnie poprzez sposób przekazywania informacji i komunikowania się z naszymi klientami. Nasze działania obejmują:

  • Podawanie informacji w sposób przejrzysty
  • Jasną politykę w zakresie etykietowania produktów – zastosowanie nowych przepisów UE dotyczących etykietowania produktów (rozporządzenie w sprawie informowania konsumentów o żywności)
  • Wspieranie działań promujących zdrowy styl życia
  • Stosowanie zasad przejrzystej etykiety
  • Podpisanie zobowiązania UE do zaprzestania reklamowania produktów wśród dzieci poniżej 12 roku życia w przypadku, gdy nie spełniają one kryteriów żywieniowych.

Przykłady naszych dotychczasowych osiągnięć

Przejrzyste etykiety na opakowaniach

Stosujemy przejrzysty sposób podawania informacji żywieniowych dotyczących produktów na naszych opakowaniach oraz jasne wytyczne dotyczące deklaracji produktu.

Nowe zasady oznakowania (rozporządzenie w sprawie informowania konsumentów o żywności) zostały wprowadzone dla wszystkich produktów w 2014 roku.

Odpowiedzialny marketing jest obowiązkowy

Podpisaliśmy zobowiązanie Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Przekąsek (ESA).ESA zatwierdziła unijną deklarację mającą na celu promowanie wyboru zdrowszych przekąsek oraz zrównoważonego stylu życia wśród dzieci.

W ramach deklaracji ESA zobowiązujemy się nie kierować do dzieci poniżej 12 roku życia reklam prezentowanych w telewizji, druku i Internecie, z wyjątkiem reklam chrupek i prażynek, które spełniają określone kryteria:

Na 100g Na 30g (jedna porcja)
Wartość energetyczna 566 kcal 170 kcal
Kwasy tłuszczowe nasycone ≤ 10 % ≤ 10 %
Sód ≤ 900 mg ≤ 270 mg
Cukry ogółem ≤ 10 g ≤ 3,3 g

Ponadto nie będziemy umieszczać przekazów handlowych dotyczących słonych przekąsek w szkołach podstawowych, z wyjątkiem przypadków, kiedy zostaniemy o to poproszeni lub gdy uzgodnimy takie działanie z administracją szkoły w celach edukacyjnych.

Wybór

Oferujemy klientom szeroki wybór produktów solonych i niesolonych, o obniżonej oraz o niskiej zawartości tłuszczu, w opakowaniach różnej wielkości, itd.